Termíny:
17. 6. – 19. 6. 2019 >>> Objednat – 33 % sleva pro tento termín
10. 7. – 12. 7. 2019 >>> Objednat
Cena: 15.990 Kč
Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System“. Nová verze ITIL4 vychází z verze ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nejenom v oblasti technologií (cloud technologies, …), ale i v oblasti řízení IT (DevOps, Agile, …). V průběhu kurzu posluchači proniknou do principů zavádění efektivního poskytování IT služeb, do jednotlivých částí “Service Value System” a hlavně do způsobu vytváření “Service Value Stream” při tvorbě přidané hodnoty v rámci IT. Poslední den kurzu si posluchači pomocí praktických cvičení připraví několik příkladů „service value stream” pro řešení typických situací, které mohou aplikovat v prostředí svých firem.
Na konci školení, tj. 3 školící den odpoledne, je možné složit mezinárodně uznávanou certifikační zkoušku. V ceně školení není započtena certifikační zkouška v hodnotě 5.000 Kč bez DPH.
Accredited ITIL 4 Foundation training is provided by ict-123.com, s.r.o., accredited by Peoplecert Examination Institute.
Komu je kurz určen:
- Každý, kdo pracuje v IT a nebo spolupracuje s IT
Co vás naučíme:
Na konci kurzu budete:
- Rozumět konceptu poskytování IT služeb
- Rozumět přístupu k zavádění ITILu
- Rozumět vybraným praktikám ITILu a způsobu jejich použití
- Používat jednotnou terminologii
- Schopni složit certifikační zkoušku
Předcházející doporučené kurzy:
Následující kurzy nejsou nutnou podmínkou pro absolvování kurzu, ale poskytují dobré předpoklady pro pochopení ITIL4:
- Úvod do IT managementu
- ITIL3 Foundation
- ITIL3 Practitioner
- ITIL3 Intermediate
Navazující doporučené kurzy:
- ITIL4 Specialist Create, Deliver & Support
- ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value
- ITIL4 Specialist High Velocity IT
- ITIL4 Strategist Direct. Plan & Improve
- ITIL4 Leader Digital & IT Strategy
Studijní materiály:
Každý účastník kurzu obdrží příručku v anglickém jazyku, oficiální příručku a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyku.
Délka kurzu:
3 dny
Osnova kurzu:
- Key concepts of service management
- Key concepts of ITIL
- Guiding principles
- Introduction to ITIL4 practices
- Continual improvement
- Wrap-up and review
- Value streams (practical exercise)
- Exam preparation
- Certification exam
Certifikační zkouška:
- Bez možnosti použití materiálů
- Zkouška se koná na počítači v rámci školení
- 40 otázek s výběrem ze 4 možností
- 65% správných odpovědí pro úspěšné složení zkoušky (26 ze 40)
- Délka 60 min (+15 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.