ITIL 4 Foundation prakticky

Termíny:

17. 6. – 19. 6. 2019 >>> Objednat – 33 % sleva pro tento termín

10. 7. – 12. 7. 2019 >>> Objednat

Cena: 15.990 Kč 

 

Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System“. Nová verze ITIL4 vychází z verze ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nejenom v oblasti technologií (cloud technologies, …), ale i v oblasti řízení IT (DevOps, Agile, …). V průběhu kurzu posluchači proniknou do principů zavádění efektivního poskytování IT služeb, do jednotlivých částí “Service Value System” a hlavně do způsobu vytváření “Service Value Stream” při tvorbě přidané hodnoty v rámci IT. Poslední den kurzu si posluchači pomocí praktických cvičení připraví několik příkladů „service value stream” pro řešení typických situací, které mohou aplikovat v prostředí svých firem.

Na konci školení, tj. 3 školící den odpoledne,  je možné složit mezinárodně uznávanou certifikační zkoušku. V ceně školení není započtena certifikační zkouška v hodnotě 5.000 Kč bez DPH.
 
Accredited ITIL 4 Foundation training is provided by ict-123.com, s.r.o., accredited by Peoplecert Examination Institute.

 
Komu je kurz určen: 
  • Každý, kdo pracuje v IT a nebo spolupracuje s IT
 
Co vás naučíme: 
Na konci kurzu budete:
  • Rozumět konceptu poskytování IT služeb
  • Rozumět přístupu k zavádění ITILu
  • Rozumět vybraným praktikám ITILu a způsobu jejich použití
  • Používat jednotnou terminologii
  • Schopni složit certifikační zkoušku
 
Předcházející doporučené kurzy:
 
Následující kurzy nejsou nutnou podmínkou pro absolvování kurzu, ale poskytují dobré předpoklady pro pochopení ITIL4: 

  • Úvod do IT managementu
  • ITIL3 Foundation
  • ITIL3 Practitioner
  • ITIL3 Intermediate

 
Navazující doporučené kurzy:
  • ITIL4 Specialist Create, Deliver & Support
  • ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value
  • ITIL4 Specialist High Velocity IT
  • ITIL4 Strategist Direct. Plan & Improve
  • ITIL4 Leader Digital & IT Strategy 
 
Studijní materiály:
 
Každý účastník kurzu obdrží příručku v anglickém jazyku, oficiální příručku a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyku.
 
Délka kurzu:
 
3 dny
Osnova kurzu:
  • Key concepts of service management
  • Key concepts of ITIL
  • Guiding principles
  • Introduction to ITIL4 practices
  • Continual improvement
  • Wrap-up and review
  • Value streams (practical exercise)
  • Exam preparation
  • Certification exam

Certifikační zkouška:

  • Bez možnosti použití materiálů
  • Zkouška se koná na počítači v rámci školení
  • 40 otázek s výběrem ze 4  možností
  • 65% správných odpovědí pro úspěšné složení zkoušky (26 ze 40)
  • Délka 60 min (+15 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.