ITIL 4 Foundation

Termíny:

17. 6. – 18. 6. 2019 >>> Objednat

10. 7. – 11. 7. 2019 >>> Objednat

Cena: 12.000 Kč 

Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System“. Nová verze ITIL4 vychází z verze ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nejenom v oblasti technologií (cloud technologies, …), ale i v oblasti řízení IT (DevOps, Agile, …). V průběhu kurzu posluchači proniknou do principů zavádění efektivního poskytování IT služeb, do jednotlivých částí “Service Value System” a hlavně do způsobu vytváření “Service Value Chain” při tvorbě přidané hodnoty v rámci IT.

V ceně školení není započtena certifikační zkouška v hodnotě 5.000 Kč bez DPH. V případě zájmu dostanete voucher a na zkoušku se dostavíte ve Vámi zvolený termín. 

Accredited ITIL 4 Foundation training is provided by ict-123.com, s.r.o., accredited by Peoplecert Examination Institute.

Komu je kurz určen:
  • Každému, kdo pracuje v IT a nebo spolupracuje s IT
Co vás naučíme:

Na konci kurzu budete:

  • rozumět konceptu poskytování IT služeb,
  • rozumět přístupu k zavádění ITILu,
  • rozumět vybraným praktikám ITILu a způsobu jejich použití,
  • používat jednotnou terminologii,
  • schopni složit certifikační zkoušku.

Předcházející doporučené kurzy:

Uvedené kurzy nejsou nutnou podmínkou pro absolvování kurzu, ale poskytují dobré předpoklady pro pochopení ITIL4:

  • Úvod do IT managementu
  • ITIL3 Foundation
  • ITIL3 Practitioner
  • ITIL3 Intermediate

Navazující doporučené kurzy:

  • ITIL4 Specialist Create, Deliver & Support
  • ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value
  • ITIL4 Specialist High Velocity IT
  • ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value
  • ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value
  • ITIL4 Specialist High Velocity IT
  • ITIL4 Strategist Direct. Plan & Improve
  • ITIL4 Leader Digital & IT Strategy

Studijní materiály:

Každý účastník kurzu obdrží příručku v anglickém jazyce a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyce.

Délka kurzu:

2 dny

Osnova kurzu:
  1. Key concepts of service management
  2. Key concepts of ITIL
  3. Guiding principles
  4. Introduction to ITIL4 practices
  5. Continual improvement
  6. Wrap-up and review
Certifikační zkouška:
  • Bez možnosti použití materiálů
  • Není součástí školení 
  • Zkouška se koná na počítači ve známém prostředí pod dohledem “web proctora“, nebo v prostředí počítačové školy následující den odpoledne
  • 40 otázek s výběrem ze 4 možností
  • 65% správných odpovědí pro úspěšné složení zkoušky (26 ze 40)
  • Délka 60 min (+15 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.