ITIL 3 Intermediate Service Strategy

Termíny:

30. 10. – 1. 11. 2019 >>> Objednat

Cena: 26.900 Kč

Service strategy je první fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL®. Úkolem této fáze je zvážit všechny aspekty požadavků na novou IT službu na změnu v existující službě v souladu s obchodní i IT strategií. V rámci této fáze je potřeba zajistit funkční i nefunkční požadavky na danou IT službu, zvážit službu v kontextu celého portfolia poskytovaných služeb, posoudit potřebné zdroje a vyhodnotit finanční náročnost.
Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika. 

V ceně školení není započtena certifikační zkouška v hodnotě 5.600 Kč bez DPH.

Accredited ITIL®3 Intermediate Service Strategy training is provided by ict-123.com, s.r.o., accredited by Peoplecert Examination Institute.

Komu je kurz určen

Kurz je určen všem, které zajímá, nebo je jejich pracovní náplní, provoz IT služeb. Jedná se především o:

  • IT manažery
  • IT finanční manažery
  • Relationship manažery
Co vás naučíme

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:

  • Porozuměli základům Strategie služeb.
  • Porozuměli významu principů a základních pojmů Strategie služeb.
  • Seznámili se s aktivitami, metodami a technikami používanými v každém procesu ze Strategie služeb a jeho rozhraním s jinými procesy.
  • Pochopili důležitost governance.
  • Uvědomili si potřebu uspořádat Strategii služeb tak, abyste dosáhli vysoce výkonné organizace.
  • Vysvětlili, jak implementovat Strategii služeb.
  • Porozuměli technologickým a implementačním aspektům Strategie služeb.
  • Pochopili výzvy, kritické faktory úspěchu (CSF) a rizika související se Strategií služeb.
Předcházející kurzy
  • ITIL Foundation
Navazující kurzy
  • ITIL Intermediate in Service Design
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Service Operation
  • ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)
Studijní materiály

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyku a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyku.

Osnova kurzu
  • Service Strategy principles
  • Services and market spaces
  • Strategic assessments
  • Financial Management
  • Service Portfolio Management
  • Demand Management
  • Exam preparation
  • Exam
Certifikační zkouška
  • Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
  • Celkový počet otázek je 8
  • Nejlepší odpověď získává 5 bodů
  • Druhá nejlepší odpověď získává 3 body
  • Třetí nejlepší odpověď získává 1 bod
  • Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70%
  • Trvání 90 minut (+23 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bez možnosti použít jakékoli materiály

 

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.