Termíny:
30. 10. – 1. 11. 2019 >>> Objednat
Cena: 26.900 Kč
Service strategy je první fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL®. Úkolem této fáze je zvážit všechny aspekty požadavků na novou IT službu na změnu v existující službě v souladu s obchodní i IT strategií. V rámci této fáze je potřeba zajistit funkční i nefunkční požadavky na danou IT službu, zvážit službu v kontextu celého portfolia poskytovaných služeb, posoudit potřebné zdroje a vyhodnotit finanční náročnost.
Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.
V ceně školení není započtena certifikační zkouška v hodnotě 5.600 Kč bez DPH.
Accredited ITIL®3 Intermediate Service Strategy training is provided by ict-123.com, s.r.o., accredited by Peoplecert Examination Institute.
Komu je kurz určen
Kurz je určen všem, které zajímá, nebo je jejich pracovní náplní, provoz IT služeb. Jedná se především o:
- IT manažery
- IT finanční manažery
- Relationship manažery
Co vás naučíme
Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:
- Porozuměli základům Strategie služeb.
- Porozuměli významu principů a základních pojmů Strategie služeb.
- Seznámili se s aktivitami, metodami a technikami používanými v každém procesu ze Strategie služeb a jeho rozhraním s jinými procesy.
- Pochopili důležitost governance.
- Uvědomili si potřebu uspořádat Strategii služeb tak, abyste dosáhli vysoce výkonné organizace.
- Vysvětlili, jak implementovat Strategii služeb.
- Porozuměli technologickým a implementačním aspektům Strategie služeb.
- Pochopili výzvy, kritické faktory úspěchu (CSF) a rizika související se Strategií služeb.
Předcházející kurzy
- ITIL Foundation
Navazující kurzy
- ITIL Intermediate in Service Design
- ITIL Intermediate in Service Transition
- ITIL Intermediate in Service Operation
- ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
- ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)
Studijní materiály
Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyku a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyku.
Osnova kurzu
- Service Strategy principles
- Services and market spaces
- Strategic assessments
- Financial Management
- Service Portfolio Management
- Demand Management
- Exam preparation
- Exam
Certifikační zkouška
- Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
- Celkový počet otázek je 8
- Nejlepší odpověď získává 5 bodů
- Druhá nejlepší odpověď získává 3 body
- Třetí nejlepší odpověď získává 1 bod
- Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70%
- Trvání 90 minut (+23 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
- Bez možnosti použít jakékoli materiály
ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.