Termíny:
26. 8. – 28. 8. 2019 >>> Objednat
Cena: 26.900 Kč
Service design je druhá fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL®. Úkolem této fáze je navrhnou všechny aspekty IT služby na základě požadavků obsažených v Service level package a dodaných předchozí fází Service strategy. Tady je nutné se podívat na vlastní službu, na způsob jejího poskytování, na připravenost organizace poskytovat službu, na potřebné technologie a na způsob měření poskytování této služby.
Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.
V ceně školení není započtena certifikační zkouška v hodnotě 5.600 Kč bez DPH.
Accredited ITIL®3 Intermediate Service Design training is provided by ict-123.com, s.r.o., accredited by Peoplecert Examination Institute.
Komu je kurz určen
Kurz je určen všem, které zajímá, nebo je jejich pracovní náplní, provoz IT služeb. Jedná se především o:
- Capacity Manažer
- Availability Manažer
- Service Level Manažer
- Business Continuity Manažer
- Service Portfolio Manažer
Co vás naučíme
Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:
- Rozuměli významu řízení služeb jako praktického konceptu.
- Rozuměli významu principů, účelu a cílů návrhu IT služby.
- Zjistili, jak všechny procesy v návrhu služeb komunikují s jinými procesy životního cyklu IT služby.
- Rozpoznali dílčí aktivity, činnosti, metody a funkce používané v každém procesu návrhu služeb.
- Naučili se role a odpovědnosti v rámci návrhu služeb a funkcí pro dosažení cílů návrhu služeb.
- Rozpoznali, jak měřit návrh služeb.
- Porozuměli technologickým a implementačním aspektům týkajícím se návrhu služeb.
- Pochopili výzvy, kritické faktory úspěchu (CSF) a rizika související s návrhem služeb.
Předcházející kurzy
- ITIL Foundation
Navazující kurzy
- ITIL Intermediate in Service Strategy
- ITIL Intermediate in Service Transition
- ITIL Intermediate in Service Operation
- ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
- ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)
Studijní materiály
Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyku a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyku.
Osnova kurzu
- Service Design principles
- Service Design processes
- Service Design technology-related activities
- Organizing for Service Design
- Consideration of technology
- Implementation and improvement of Service Design
- Exam preparation
- Exam
Certifikační zkouška
- Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
- Celkový počet otázek je 8
- Nejlepší odpověď získává 5 bodů
- Druhá nejlepší odpověď získává 3 body
- Třetí nejlepší odpověď získává 1 bod
- Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70%
- Trvání 90 minut (+23 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
- Bez možnosti použít jakékoli materiály
ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.