Termíny:
20. 5. – 22. 5. 2019 >>> Objednat
Cena: 26.900 Kč
Service operation je čtvrtá fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL®. Úkolem této fáze je zajistit, aby IT služba byla dostupná příslušným uživatelům na každodenní bázi. V rámci této fáze se zaměřujeme na reaktivní, ale i proaktivní podporu uživatelů, příslušných technologií i samotné služby. V rámci této fáze se realizuje přínos, který má tato IT služba pro celou organizaci.
Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.
V ceně školení není započtena certifikační zkouška v hodnotě 5.600 Kč bez DPH.
Accredited ITIL®3 Intermediate Service Operation training is provided by ict-123.com, s.r.o., accredited by Peoplecert Examination Institute.
Komu je kurz určen
Kurz je určen všem, které zajímá, nebo je jejich pracovní náplní, provoz IT služeb. Jedná se především o:
- Release manažer
- Podpora aplikací
- Manažer provozu IT
- Správce databáze
- Problem manažer
- Vedoucí service desku
- Incident manažer
- Správce počítačové sítě
- Bezpečnostní manažer
Co vás naučíme
Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:
- Porozuměli významu správy IT služeb.
- Porozuměli významu, zásadám, účelu a cílům správy IT služeb.
- Zjistili, jak všechny procesy v provozování IT služeb spolupracují s dalšími procesy životního cyklu služby.
- Rozpoznali dílčí procesy, činnosti, metody a funkce používané v každém procesu správy IT služeb.
- Rozpoznali role a odpovědnosti v rámci správy IT služeb a činnosti nezbytné pro dosažení vynikající výkonnosti.
- Zjistili, jak měřit provoz IT služeb.
- Porozuměli technologickým a implementačním záležitostem týkajícím se provozu.
- Poznali výzvy, CSF a rizika související se správou IT služeb.
Předcházející kurzy
- ITIL Foundation
Navazující kurzy
- ITIL Intermediate in Service Strategy
- ITIL Intermediate in Service Design
- ITIL Intermediate in Service Transition
- ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
- ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)
Studijní materiály
Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyku a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyku.
Osnova kurzu
- Service Operation principles
- Service Operation processes
- Service Operation common operation activities
- Organizing Service Operation
- Technology considerations
- Challenges, Critical Success Factors, and Risks
- Exam preparation
- Exam
Certifikační zkouška
- Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
- Celkový počet otázek je 8
- Nejlepší odpověď získává 5 bodů
- Druhá nejlepší odpověď získává 3 body
- Třetí nejlepší odpověď získává 1 bod
- Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70%
- Trvání 90 minut (+23 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
- Bez možnosti použít jakékoli materiály
ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.