ITIL®3 Intermediate Service Operation

Termíny:

20. 5. – 22. 5. 2019 >>> Objednat

Cena: 26.900 Kč 

Service operation je čtvrtá fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL®. Úkolem této fáze je zajistit, aby IT služba byla dostupná příslušným uživatelům na každodenní bázi. V rámci této fáze se zaměřujeme na reaktivní, ale i proaktivní podporu uživatelů, příslušných technologií i samotné služby. V rámci této fáze se realizuje přínos, který má tato IT služba pro celou organizaci.
Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

V ceně školení není započtena certifikační zkouška v hodnotě 5.600 Kč bez DPH.

Accredited ITIL®3 Intermediate Service Operation training is provided by ict-123.com, s.r.o., accredited by Peoplecert Examination Institute.

Komu je kurz určen

Kurz je určen všem, které zajímá, nebo je jejich pracovní náplní, provoz IT služeb. Jedná se především o:

  • Release manažer
  • Podpora aplikací
  • Manažer provozu IT
  • Správce databáze
  • Problem manažer
  • Vedoucí service desku
  • Incident manažer
  • Správce počítačové sítě
  • Bezpečnostní manažer
Co vás naučíme

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:

  • Porozuměli významu správy IT služeb.
  • Porozuměli významu, zásadám, účelu a cílům správy IT služeb.
  • Zjistili, jak všechny procesy v provozování IT služeb spolupracují s dalšími procesy životního cyklu služby.
  • Rozpoznali dílčí procesy, činnosti, metody a funkce používané v každém procesu správy IT služeb.
  • Rozpoznali role a odpovědnosti v rámci správy IT služeb a činnosti nezbytné pro dosažení vynikající výkonnosti.
  • Zjistili, jak měřit provoz IT služeb.
  • Porozuměli technologickým a implementačním záležitostem týkajícím se provozu.
  • Poznali výzvy, CSF a rizika související se správou IT služeb.
Předcházející kurzy
  • ITIL Foundation
Navazující kurzy
  • ITIL Intermediate in Service Strategy
  • ITIL Intermediate in Service Design
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)
Studijní materiály

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyku a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyku.

Osnova kurzu
  • Service Operation principles
  • Service Operation processes
  • Service Operation common operation activities
  • Organizing Service Operation
  • Technology considerations
  • Challenges, Critical Success Factors, and Risks
  • Exam preparation
  • Exam
Certifikační zkouška
  • Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
  • Celkový počet otázek je 8
  • Nejlepší odpověď získává 5 bodů
  • Druhá nejlepší odpověď získává 3 body
  • Třetí nejlepší odpověď získává 1 bod
  • Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70%
  • Trvání 90 minut (+23 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bez možnosti použít jakékoli materiály

 

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.