Všechny agilní metodiky jsou postaveny na principu neustálého zlepšování procesů za pomoci častých retrospektiv. Ale jak by taková správná retrospektiva měla vypadat? Jaké jsou její základní stavebná kameny? A jak zajistit, že důležité myšlenky a nápady jsou zaznamenány a opravdu poslouží ke zlepšení agilního procesu?
Různé hry a cvičení jsou nedílnou součástí výbavy každého agilního kouče. Právě metoda školy hrou je velmi často využívána při výuce a osvětě agilních technik jak začínajícím, tak pokročilým týmům. Ukážeme si ty nejpopulárnější agilní cvičení a hry a vybrané si zkusíme i zahrát.
Na IT Breaku se dozvíte:
- Jak zorganizovat dobrou agilní retrospektivu a jaké jsou její základní prvky.
- Jaké techniky a hry použít pří retrospektivách nebo výuce Agile
- Zahrajete si Agilní hru.
Téma je určeno pro:
- ScrumMastery a všechny Agile fanoušky, ale také pro lidi, kteří s Agile/Scrum nemají zkušenosti.
- IT manažery, projektové manažery, produktové manažery
- Programátory, architekty, testery
Přijďte se dozvědět více! Účast pro registrované (formulář níže) je ZDARMA.
Prezentující: Martin Popelák
Martin se pohybuje ve světě IT přes deset let a pracoval ve velkých korporacích (Siemens, Unicorn) tak i v malých startupech (Glogster, Beam). Martin se převážně věnuje šíření agilních myšlenek v teamech a organizacích. V současné době pracuje jako ScrumMaster, ale sem tam si i rád něco naprogramuje v Ruby (on Rails). Zajímá se především o firemní kulturu a možnosti její zlepšování.
Martin rád pořádá školení a šíři své zkušenosti na agilních srazech a setkáních. Jeho hlavním cílem je vysvětlit, že i ve Vaší organizace může Agile fungovat, a že to není jen zbožné přání několika mála programátorů kterým krutovládne jejich projektový manažer.