Termíny:
1. 4. – 3. 4. 2019 >>> Objednat
Cena: 26.900 Kč
Service transition je třetí fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je realizovat návrh služby, který byl připraven v etapě Service design v podobě Service design package. Tady je čas nakoupit, nainstalovat, nakonfigurovat, naprogramovat, otestovat a zdokumentovat všechno co s danou službou souvisí. Výsledkem je hotová služba v produkčním prostředí, se kterou jsou uživatelé připraveni pracovat.
Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.
V ceně školení není započtena certifikační zkouška v hodnotě 5.600 Kč bez DPH.
Accredited ITIL®3 Intermediate Service Transition training is provided by ict-123.com, s.r.o., accredited by Peoplecert Examination Institute.
Komu je kurz určen:
Kurz je určen všem, které zajímá, nebo je jejich pracovní náplní, provoz IT služeb. Jedná se především o:
- Konfigurační manažer
- Change manažer
- Test manažer
- Release manažer
- Projektový manažer
- IT manažer
Co vás naučíme:
- Porozuměli konceptu poskytování IT služeb
- Porozuměli jednotlivým principům, záměrům a cílům Service transition
- Pochopili, jak jednotlivé procesy Service transition spolupracují s ostatními procesy
- Identifikovali dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech Service transition
- Pochopili, jaké role a jaké odpovědnosti jsou potřeba pro vykonávání procesů Service transition
- Uměli měřit aktivity v rámci Service tranistion
- Uměli využít správné technologie pro vykonání procesů Service transition
- Pochopili, jaké klíčové výzvy, CSF a rizika jsou spojeny s implementací Service transition
- ITIL Foundation
- ITIL Intermediate in Service Strategy
- ITIL Intermediate in Service Design
- ITIL Intermediate in Service Operation
- ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
- ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)
Osnova kurzu:
-
Service Transition Principles
-
Service Transition Processes
-
Managing People Through Service Transition
-
Organizing for Service Transition
-
Technology Considerations
-
Implementing and Improving Service Transition
-
Challenges, CSFs, and Risks
-
Exam preparation
-
Exam
Certifikační zkouška:
- Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
- Celkový počet otázek je 8 (nejlepší odpověď získává 5 bodů, druhá nejlepší odpověď získává 3 body, Ttetí nejlepší odpověď získává 1 bod)
- Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70%
- Trvání 90 minut (+23 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
- Bez možnosti použít jakékoli materiály
ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.