Dobrá agilní retrospektiva a hry pro výuku Agile

Všechny agilní metodiky jsou postaveny na principu neustálého zlepšování procesů za pomoci častých retrospektiv. Ale jak by taková správná retrospektiva měla vypadat? Jaké jsou její základní stavebná kameny? A jak zajistit, že důležité myšlenky a nápady jsou zaznamenány a opravdu poslouží ke zlepšení agilního procesu?

Různé hry a cvičení jsou nedílnou součástí výbavy každého agilního kouče. Právě metoda školy hrou je velmi často využívána při výuce a osvětě agilních technik jak začínajícím, tak pokročilým týmům. Ukážeme si ty nejpopulárnější agilní cvičení a hry a vybrané si zkusíme i zahrát.

Na IT Breaku se dozvíte:
  • Jak zorganizovat dobrou agilní retrospektivu a jaké jsou její základní prvky.
  • Jaké techniky a hry použít pří retrospektivách nebo výuce Agile
  • Zahrajete si Agilní hru.

 

Téma je určeno pro:

 

  • ScrumMastery a všechny Agile fanoušky, ale také pro lidi, kteří s Agile/Scrum nemají zkušenosti.
  •  IT manažery, projektové manažery, produktové manažery
  • Programátory, architekty, testery

 

Přijďte se dozvědět více! Účast pro registrované (formulář níže) je ZDARMA.
Prezentující: Martin Popelák

Martin se pohybuje ve světě IT přes deset let a pracoval ve velkých korporacích (Siemens, Unicorn) tak i v malých startupech (Glogster, Beam). Martin se převážně věnuje šíření agilních myšlenek v teamech a organizacích. V současné době pracuje jako ScrumMaster, ale sem tam si i rád něco naprogramuje v Ruby (on Rails). Zajímá se především o firemní kulturu a možnosti její zlepšování.

Martin rád pořádá školení a šíři své zkušenosti na agilních srazech a setkáních. Jeho hlavním cílem je vysvětlit, že i ve Vaší organizace může Agile fungovat, a že to není jen zbožné přání několika mála programátorů kterým krutovládne jejich projektový manažer.

21.9. 2017 9:00 – 11:30 >>> Registrovat se na IT Break