Procesní řízení v praxi

Termíny:

1-denní školení, termíny na vyžádání. 

Cena: 3.900 Kč

Procesní řízení v praxi

Během půldenního kurzu se dozvíte vše podstatné ohledně optimalizace procesů.

Prezentující:

Petra Šimonová, LSS GB

Komu je kurz určen:

Procesní či projektoví manažeři, kteří si chtějí rozšířit záběr znalostí, dále majitelé firem a manažeři firem, také vedoucí oddělení či odborů státní správy.

Cíle:
  • Seznámit se s přínosy zlepšování procesů
  • Poznat teoretické základy konceptu LSS
  • Zjistit možnosti využití principů neustálého zlepšování v administrativě / výrobě
Předpoklady pro účastníky:
  • Zájem o problematiku koncepce neustálého zlepšování a měření procesů
Stručné shrnutí:

Prostřednictvím řízení procesů lze zlepšovat efektivitu firmy jako celku. Jednou z možností je využití metodologie Lean Six Sigma, což je koncept, který postupně vznikal ve Spojených státech. Přináší procesní pohled na firmu, a možnost zlepšovat její procesy prostřednictvím analytických a statistických metod.

Obsah kurzu:
  • Procesní řízení vs. funkční/divizní řízení
  • Jak porozumět a aplikovat do praxe procesní řízení
  • Možné pasti v podobě divizních KPI
  • Kaskádování cílů, Balanced Scorecard
  • Vývoj a historie LSS, TQM, Motorola, současnost
  • Hierarchická struktura LSS
  • Certifikace
  • Programu LSS
  • Role v programu
  • Metodiky
  • DMAIC – nástroje, role, dokumentace
  • Kaizen
  • Poka Yoke
  • Proč měřit proces a jak na zákaznickou spokojenost?
  • Hlas zákazníka
  • USL/LSL, UCL/LCL
  • Kano model
  • Statistické nástroje
  • Jak na pilotní projekty
  • Nasazení procesního modelu
  • Kritické body aplikace procesního řízení